w tej chwili wrocilem z polmotu - gosc twierdzi, ze nie ma szans na RS'a 170KM, ja juz k@#wa nic nie rozumiem :niewiem
jaki salon (serwis) takie informacje :lol: w Czechach juz jest oficjalnie w konfiguratorze :szeroki_usmiech
dokladnie, gosc twierdzi, ze wszedl teraz ten nowy rocznik modelowy i do konca jego "obowiazywania" nie ma szans na jakiekolwiek zmiany.
przy okazji dostalem sprzeczna w stosunku do innego salonu informacje, ze nie ma szans na superba kombi.
a poza tym to "oni" im nic nie mowia :szeroki_usmiech :2kc :kciukgora
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Dopiero po jakiś 10-12kkm zaczął nareszcie jechać przyzwoicie.
to jakis popsuty - moje auto jezdzilo od poczatku (pomijajac okres docierania bo wtedy go oszczedzalem - aczkolwiek czasami dostal w palnik bo jak wiadomo najgorsze co moze byc to zamulenia auta :diabelski_usmiech ) chyba ze ten rozruch zwiazany jest z obecnascia DPF?
to jakis popsuty - moje auto jezdzilo od poczatku (pomijajac okres docierania bo wtedy go oszczedzalem - aczkolwiek czasami dostal w palnik bo jak wiadomo najgorsze co moze byc to zamulenia auta :diabelski_usmiech ) chyba ze ten rozruch zwiazany jest z obecnascia DPF?
Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale po tych 10-12kkm auto jedzie wyraźnie lepiej ! :niewiem
To jest nówka sztuka oczywiście.
Właśnie podjechałem do Auto Wimar w W-wa i sprzedawca powiedział mi, że od połowy września można zamawiać spokojnie RS z TDI 170KM. Oferuje mi również specjalną cenę :shock:
No to zaczyna być ciekawie
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
Niewiem o co chodzi ale ja smigałem kolegi marcinender25 Octavia II 2.0TDI 140KM i przyspiesza aż miło i nie wiem ale tym wolnoj jeździć nie mozna a co bym wybrał, jak bym miał CPN pod domem to TFSI a we wszystkich innych przypadkach TDI
Ale jak napisał kolega za tą kase to wole to:
Zamieszczone przez Pulse
Audi 2.0TFSI 200PS 109480zl
Audi A4 2.7 TDI 179PS 109714zl
Audi A4 2.0TFSI 220PS 115990 zl
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Właśnie podjechałem do Auto Wimar w W-wa i sprzedawca powiedział mi, że od połowy września można zamawiać spokojnie RS z TDI 170KM. Oferuje mi również specjalną cenę :shock:
No to zaczyna być ciekawie
k@#wa ale burdel :shock:
no wiec przed jakim dylematem teraz stoisz :?: :twisted:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ze 3-4 dni temu zmasakrowalem nowego Passata TDI na trasie i to w taki sposob, ze ło matko. Chlopak byl ambitny, ale zostal bardzo dotkliwie zjedzony przy wyprzedzaniu - on wyprzedzal ogniem, ja za nim, a potem jeszcze ja jego konczac swoj manewr. Od 100 do 180km.h zebralo sie kilka ladnych dlugosci. Nie ma sie w sumie co dziwic - ciezkie auto z seryjnymi 140konikami nie moze byc rewelacyjne.
Mysle, ze bez chptuningu w ogole nie co sobie glowy zawracac takim silnikiem jesli komus zalezy na dobrych osiagach.
1. Octavia II 2.0TDI 140KM Elegance +ESP +Xenon
2. Octavia II RS 2.0TFSI 200KM
Róznica cenowa jest niewielka pomiędzy nimi.
To tylko kwestia tego czy lubi sie diesle i czy jest sie w stanie wydac troche wiecej na paliwo- bo nie ma cudow i wiadomo ze jazda benzyna kosztuje wiecej. Dla mnie kultura pracy silnikow TDI jest NIE_DO_PRZYJECIA . Byc moze ten TDI170 pracuje juz fajniej bo to jest Common Rail a nie te durne pompowtryski.
Bledne moim zdaniem jest twierdzenie ze diesel tak samo jezdzi jak benzyna tylko mniej pali. To zupelnie rozne auta, przeznaczone do roznych celow i majace rozna charakterystyke. Tak czy siak- poki co dla mnie jedynym paliwem przeznaczonym do napedzania samochodow osobowych jest benzyna
Majac Twoj dylemat wybralbym TFSI tyle ze w opakowaniu Seat Leon FR (bo to najtansze opakowanie do tego silnika :lol: - z tego samego powodu, szukajac 1.8T, wbralem Octe bo byla najtanszym opakowaniem tego silnika :szeroki_usmiech )
Byc moze ten TDI170 pracuje juz fajniej bo to jest Common Rail a nie te durne pompowtryski.
TDI 170 jest zasilany w paliwo przy użyciu piezo-pompowtrysków.
Aaaa to sorki, tak gdzies czytalem ze to ma byc CR bo VAG przechodzi na CR. Ale zwracam honor nie jestem specem w TDI. W takim razie cofam swoje plonne nadzieje zwiazne z wyzsza kultura pracy TDI 170 w stosunku do TDI 140:szeroki_usmiech :P
Ja jakis chory chiba jestem, bo mi nic tak sie nie podoba, jak klekot PD-ków :lol: Pod obciazeniem i z przelotowym wydechem brzmi niebiansko! :diabelski_usmiech
A co do 140 a 170, to podobno oprocz softu, roznia sie tylko turbina i pompkami :roll: No i pewnie loteria z komputerami - raz Bosch, raz Siemens :?
Super ... bardzo dziękuję za opinie i naprawdę pomogliście mi w wyborze. Dodatkowo dowiedziałem się że będzie RS TDI
Prawdopodobnie fundnę sobie RS TDI Wygląda to super. Potem może mały CHIP no i będzie jazda :lol:
Jeżeli chodzi o Audi to rzeczywiście samochodzik super jednak ma trzy mankamenty dla mnie.
1. To, że nawet wymianę żarówki musze zrobić w serwisie ... kumpel ma Audi i tak musiał robić ponieważ dostanie się w A3 do lamp jest ciężkie
2. Bagażnik. Ja mam już małe dziecko i niektórzy dobrze wiedzą, że zapakowanie się do innego auta jak Combi jest niemożliwe chyba, że ma się Octavie . Potrzebuję samochodu rodzinnego a jednocześnie dla mnie sportowego. Chociaż raz moge sobie coś takiego zafundować w swoim życiu
3. Niesamowicie chodliwe u złodziei. Octavia troszkę mniej. W Czechach jednak należy uważać ponieważ Octavia jest bardziej chodliwa niż VW czy Audi Tam jednak nie zamierzam jeszcze mieszkać
Jescze raz dziękuję.... temat jednak jest otwarty ponieważ pojawienie się TDI w RS jest niezłym posunięciem
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
Tak troche BTW cena Audi czy Paska jest fajna, ale po dodaniu dodatkow, ktore zawsze sie znajda juz nie jest taka fajna.
Iron, W OI i OII jak masz xenona, to wymiane nawet glupiej postojowki powinno robic ASO, bo musisz wykrecic lampe i ja rozebrac. Sam jestem ciekaw ile to sie cenia, za taka usluge :szeroki_usmiech
Iron, W OI i OII jak masz xenona, to wymiane nawet glupiej postojowki powinno robic ASO, bo musisz wykrecic lampe i ja rozebrac. Sam jestem ciekaw ile to sie cenia, za taka usluge :szeroki_usmiech
Tak tyle że w Audi nawet zwykłą żarówkę musisz wymienić w serwisie bo nie dasz rady :lol:
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
popieram zdanie kolegi KruPin . Ja posiadam Skoda Fabie chyba z takim samym silniczkiem jak Ty. Mi sie podoba jej klekocik i mysle ze auto dobrze jezdzi. Moja Fabia ma 101 KM i mnie to satysfakcjonuje !
Tak czy siak- poki co dla mnie jedynym paliwem przeznaczonym do napedzania samochodow osobowych jest benzyna
tu sie zgadzam do "samochodow" TAK. Kwestia tego gdzie sie zaczynaja "samochody" i jak nazwac to co sie w tym pojeciu nie miesci.
aha 140konny "nie samochod" (BKD) robi co chce ze 150konnym 1.8T (fsi nie wspominajac) mowa o seryjnych autach. Tyle ze robi to niekulturalnie i pali mniej wstyd ops:
aha 140konny "nie samochod" (BKD) robi co chce ze 150konnym 1.8T (fsi nie wspominajac) mowa o seryjnych autach.
Jabar1975, nie wiem czy nie przesadziłeś bo jakiś czas temu w pewnym znanym miejscu stawałem na kresce z nowym toledo 2.0TDI . Ja akurat wtedy byłem alteą 2.0 FSI. No i kolega z toledo dostał baty. Nie wiem tylko czy był to BKD. Nie mówie że 2.0FSI to coś fajnego bo dla mnie to muł
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Ja rowniez zdecydowalbym sie na nowa RS TDI ze wzgledu na cene i wyposazenia tego auta.Moim marzeniem jest AUDI 3.0TDI Quatro ale wiem ze wtedy nie bede mial lekkiego zycia a tak Octavka piekna sprawa portowe kombi i wyposazenie tez opor.roznica w cenie kolosalna. ale zanim zmienie (choc moze zostawie ) moja Octavke I uplyni troche czasu ale raczej zostane przy skodzie i moze bedzie ta 3.0TDI to nie bede sie zastanawial. co do diesli ja wiem sam jezdze AHFem a robie zaledwie 13 000 rocznie ale to sentyment chyba i klekot jest sliczniutki. Znowu szwagier jezdzi 3 litrowa Piatka i mowi ze spalanie jest ok wiec kazdy jezdzi czym lubi
co do RS TDI jest juz dostepny w niemczech
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Kaszana ... a jakieś bardziej wrażenia z tego paska 140 KM? Rozważamy do firmy OII 140 lub VW 140KM .. cena praktycznie ta sama...
W zasadzie ten Passat to nic specjalnego.
Pamiętam jak wyszedł poprzedni Passat to pod wieloma względami po prostu zmasakrował
ata innych popularnych marek, szczególnie pod względem jakości.
Naprawdę robił wrażenie. Np.wszędzie tworzywa były miękkie, a w tym są miejsca,że
są twarde.Odnoszę wrażenie,że pod względem użytych tworzyw jakby się cofnął o pół
kroku ( pewnie chodzi o koszty).
Podobnie sprawa miała się z silnikami - TDI zawsze były mocno przed konkurencją
jeśli chodzi o moce,moment i osiągi. A teraz,w porównaniu z konkurencją,w ogóle się nie
wyróżniają.
Auto jest fajne, ale juz nie dominuje tak wyraźnie w swojej klasie jak kiedyś.
szkoda, zauważ że rs tdi jest dopiero na zamówienie ma miec 170 kucy i silnik do niego też wchodzi do produkcji na rynku czaskim był rs tdi 1700 na piezo ale ten ma mieć podobno common raila
szkoda, zauważ że rs tdi jest dopiero na zamówienie ma miec 170 kucy i silnik do niego też wchodzi do produkcji na rynku czaskim był rs tdi 1700 na piezo ale ten ma mieć podobno common raila
obawiam sie, ze cos Ci sie po...merdało... ten silnik jest na piezopompowtryskach i nie bedzie zadnego nowego :roll: bo on jest nowy :lol:
Komentarz